اسلایدر

تصاویر زنی با رویش ناخن بر روی پوست16+
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

سالها تلاش محققان برای شناسایی بیماری زنی که به جای مو، ‌ناخن بر روی پوستش رشد می کند،‌ همچنان بی نتیجه مانده است و تا کنون توانسته اند تنها نشانه های بیماری را کنترل کنند.

رشد ناخن به جای مو بر روی پوست یک زن، پزشکان را با یک بیماری ناشناخته رو به رو به کرده است. "شانینا ایزوم" 28 ساله و اهل بالتیمور در آمریکا از سه سال پیش تا کنون دچار نوعی واکنش آلرژیک شده است که او را از انجام فعالیت های روزانه ناتوان ساخته است.

وی از مدتی پیش تا کنون به جای مو بر روی پوست بدنش شاهد رشد ناخن شده است و پزشکان هنوز در مورد چگونگی درمان این بیماری مرموز چیزی نمی دانند.

وی در سال نخست دانشجویی اش در سپتامبر 2009 برای درمان حملات آسمی به پزشک مراجعه و استروئید دریافت کرد. اما طی تنها چند ساعت پس از مصرف دارو دچار خارش در سراسر بدنش شد. سپس برآمدگی های سیاهی بر روی پاهای وی شکل گرفت.

12 برابر تعداد طبیعی سلول های پوست هر فولیکول مو، بر روی پوست او سلول شکل گرفت. هر جا که مو رشد می کند ناخن ها نیز رشد می کنند.

وی نمی توانست بنشیند و راه برود اما اکنون می تواند با عصا و گاهی اوقات بدون آن راه برود.

وی می گوید پزشکان انواع آزمایش ها را بر روی او انجام داده اند و نتیجه همه منفی بود. او معتقد است تنها فرد در دنیا است که به این بیماری مبتلا شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 17:12
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.